Alla inlägg den 10 januari 2016

Av T - 10 januari 2016 21:00

Det här med att kolla runt på instagram efter lyckade viktminskningsresor har blivit som ett intresse för mig. Jag har nog fastnat lite i det just för att jag där kan se att man faktiskt kan lyckas och att det är tillåtet att det faktiskt kan ta år innan man når sin mål vikt. Jag ser så många instagrammare som har lyckas så otroligt bra och gått ner så mycket som en normalviktig människa. Bilder som visar hur personer står i ett klädesplagg där dom plötsligt får plats i ett byxben, så jag rekomenderar verkligen er som har instagram att kolla in dessa olika #.


Dessa bilder har då fått mig att fundera lite kring just före bilder eftersom det kan ju faktiskt vara kul att på riktigt se förändring i bild. Jag har därför nu tagit före bilder från nu ikväll (dock är ju det med vikten i dagsläget och jag har redan startat resan genom -11,9 kg) Det är fruktansvärt hemska bilder i bara underkläder men jag tror att dom kan vara nyttiga för mig att se. Eftersom dessa bilder är i underkläder vill jag inte dela med mig av dom till er så därför har jag även tagit bilder med kläder men utan mitt ansikte då jag vill vara anonym på mitt sätt. 


   

Jag kommer att spara dessa bilder också så att jag om några månader förhoppningsvis kan få jämföra och se en förändring.


När det kommer till matintaget idag har det gått jättebra dock ligger jag 2 SP under det minsta rekomenderade så jag ska nog ta mig en tallrik fil innan jag lägger mig för att inte riskera att kroppen ställer in sig på svält.


Imorgon är det återigen dags för arbete och då blir det nog några enkla maträtter under dagens så som omelett, en burk tonfisk/makrill eller något liknande. Något jag iallafall kommer att bestämma innan jag lägger mig ikväll. 

Nu blir det att ta lite fil, skriva schema att lämna på fritids imorgon när skolan igen drar igång och sedan hoppa i säng.


Ha en bra söndagskväll!

/T

Ovido - Quiz & Flashcards