Alla inlägg den 26 januari 2016

Av T - 26 januari 2016 10:33

Hej alla! Nu har det varit tyst på bloggen ett tag och det är för att jag varit en aning trött den senaste tiden. Kan vara så att jag blir lite extra trött av min medicin för det är en av biverkningarna men det kan också bero på vädret och kylan då jag inte gillar kyla så blir det hellre att jag håller mig inne än att motiverar mig till t ex gymmet. Dock är det betydligt mildare idag men då är det grått istället.


Jag mår faktiskt riktigt bra om man bortser från tröttheten och jag är hellre en aning trött än deppig måste jag säga. Tyvärr har tröttheten bidragit lite till nedsänkning av motivation för bra mat men jag försöker. Jag har inte kommit iväg för vägning idag heller eftersom jag behöver den här tiden hemma i lugn och ro för att vila lite men jag vägde mig på min våg imorse för att ha koll på att det inte skenar iväg allt för mycket åt fel håll och enligt vågen har jag gått ner -0,5 kg sedan förra vägningen och det är bra att det inte är plus. Jag tycker att det känns helt okej att få ha några trötthets veckor och faktiskt stå still så länge jag inte går upp i vikt för då måste piskan fram igen.


Jag börjar känna mig en aning piggare och riktigt motiverad för ett strikt vecka nu och gårdagen gick suveränt så jag vet att jag är på rätt väg iallafall. Något som också är ett kvitto på att jag faktiskt kommer någonstans är att jag häromdagen fick hem två par byxor jag beställt i storlek 46 istället för 48 och vet ni, jag kunde ha dom! Det kändes helt fantastiskt att jag bara på ca 4,5 månad lyckats gå ner en storlek i kläder och ändå kunnat leva och äta allt i lagom mängd! (måste tillägga att det faktiskt också varit jul under den här tiden)


Jag bjuder nu på lite bilder som jag tagit under veckan så hoppas jag på att det blir fler blogginlägg under veckans gång. (jag vet att julvaxduken ligger kvar men snart åker den bort) =)


       

Ha en bra tisdag på er!

//T



Ovido - Quiz & Flashcards