Alla inlägg den 10 juni 2014

Av T - 10 juni 2014 21:21

Idag har vädret varit helt underbart och man kan väl säga att sommaren är här. Jag hänger kvar med mina shakes men har fått ett "tvungen att äta allt i skåpen" anfall men det positiva i det är att jag upptäckte att jag blev proppmätt och illamående snabbare än vanligt. Jag vägrar att se att något är förstört pågrund av det utan jag kör på som planerat.


Dagen har mest gått åt till jobb men jag har också hunnit med en runda på gymmet men efter ca 35 minuters träning blev jag ganska yr så jag bestämde mig för att sluta. Jag vet inte om det beror på mitt minimerade dags intag eller om jag varit dålig med vätskeintag idag. Det blev iallafall 15 minuter crosstrainer, 10 minuter cirkelmaskiner (varje maskin 30 sekunder ggr två) sedan blev det två olika orters benmaskiner med 10 repitioner ggr tre på varje maskin samt en rygg- och en magmaskin där 10 rep gånger två sen var jag tvungen att lyssna å kroppen. Jag kan iallafall klappa mig på axeln för att det blivit lite träning idag.


Nu ska jag försöka få i mig lite mer vatten och ta min sista shake för dagen och hoppas på att min huvudvärk och yrhet släpper. 

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter.


//Therese



Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards