Alla inlägg den 4 juni 2014

Av T - 4 juni 2014 10:00

Denna veckan har jag inte alls hunnit med den träning jag skulle vilja och det får mig att få lite dåligt samvete. Jag måste dagligen börja använda mig av mitt promenadband om det så bara är trettio minuter promenad i lagom takt. 

När man dricker dessa soppor är det viktigt att komma ihåg att röra på sig då man annars lätt kan förlora sin muskelmassa också. Det är en svår balans men om jag får in en daglig rutin på bandet så behöver jag inte ha så dåligt samvete för att jag inte lyckats ta mig iväg till gymmet.


Jag har inte hunnit med gymmet på evigheter då jag har prioriterat grupppassen den senaste tiden och när jag har haft tid på förmiddagen så har bilen behövt lagas och då har man ju inte haft tid till gymmet men som sagt så har jag ändå fått till två pass och en utespringning den senaste tiden dock inte denna veckan...


Samvetet gnager och det måste jag göra något åt!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards