Alla inlägg den 8 september 2013

Av T - 8 september 2013 14:09

Nu har jag av någon jävla konstig anledning fått sjukt jävla ont i vänstra foten och jag förstår inte varför. Det gör så ont på sidorna och vid vissa steg hugger det till som ett band runt foten så att hela foten låser sig och det strålar en smärta från hålfoten upp i knänt vilket i sin tur leder till att jag inte riktigt kan stödja på foten.

Jag var så inställd på att jag skulle gå på bandet idag och tankarna har slagit om jag ska gå iallafall på låg hastighet i 30 minuter men samtidigt så känns det inte som någon bra idé då jag knappt kunde gå med barnvagnen idag när den äldsta cyklade en runda.


Vid sånna här tillfällen känns allt så jävla pissigt, när man väl tar tag i motionen igen så ska det vara något som sätter stopp. Jag vet ju inte heller vad det är för något så jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre heller. Kanske får bli en kontakt med VC men samtidigt så är jag så att jag inte gärna åker dit i första taget. Kanske bara en liten inflammation så att det räcker med lite voltaren gel, kanske något att testa.


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards