Alla inlägg den 3 september 2013

Av T - 3 september 2013 21:34

Då har jag jobbat den första vardagen på mitt heltids schema efter 1 ½ års föräldraledighet. Det har ju gått bra men lite förvirrad  i skallen har jag ju varit.

Redan igår förberedde jag för att jag snabbt skulle hinna slänga i mig tidig lunch idag innan jag stack iväg då jag började 12. Förmiddagen rullade på och jag lämnade barnen på dagis hem och åt mega god lunch och stack iväg och började jobba på när jag hade jobbat en stund skulle jag sätta mig ner och se över schema och inser att jag faktiskt gått till jobbet en timme för tidigt!! Jag började ett och inte tolv!! Det är inte förens nästa vecka vi börjar med det nya schemat då vi börjar tolv. Ingen kunde ju heller tala om detta för mig tidigare då vi har ensamarbete en stund innan personal nummer två kommer. Jag kan inte låta bli att skratta åt det heller, jag måste ju ha varit för jävla ivrig att komma till jobbet.. Hahaha!


Trots stress så hann jag med att ta lunchbilder idag som jag tänkt dela med er:

   


Hoppas att ni haft en bra dag, för det har jag trots förvirringen.. Hahaha..

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards