Alla inlägg den 5 april 2014

Av T - 5 april 2014 13:52

Eftersom vågen skapat en negativ stress inom mig så har min kära sambo nu gömt vågen på min önskan. Jag kommer att väga mig en gång i månaden, den 15e varje månad med start 15 maj. Jag väljer nu att inte väga mig redan den 15 april för att jag måste komma in i att släppa tanken på vikten så får vi se om det blir bättre.

Jag funderar däremot att mäta kroppen den 15e april då jag egentligen aldrig riktigt gjort det mer än magen en period, och sedan även mäta mig den 15e varje månad i samband med vägning.


Jag har alldeles nyss njutit av en kopp kaffe efter lunchen som idag blev en halv omelett (misslyckad därav bara en halv) och två lingongrova med ost och rökt skinka. Jag ska strax ta mig in i duschen vilket jag ännu inte hunnit med efter träning. Gymrundan blev idag 40 minuter totalt, 15 minuter crosstrainer, 10 minuter rodd samt 15 minuter cykling. Helt okej träning då lite träning är bättre än ingen träning. Jag ska sätta mig ner och planera kommande veckans träning då jag inte riktigt nu har koll på hur jag jobbar och vilka pass jag har möjlighet att gå på, men på ett eller annat sätt måste jag försöka få till iallafall tre gånger. Denna veckan blev det fyra gånger tyvärr inte så utspritt över veckan men bättre än inget. Såhär har denna vecka sett ut i träning:

Onsdag: Bodypump 60 min

Torsdag: Zumba 50 min

Fredag: Cirkelträning 30 min

Lördag: Gym 40 min.

En helt okej tränings veckan ändå.


Dags att duscha sedan bär det ut på en familjepromenad i solskenet.

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards