Alla inlägg den 3 april 2014

Av T - 3 april 2014 17:46

Jag har jobbat natten till idag och därför har jag inte heller vägt mig imorse men jag har nu bestämt mig att bara väga mig en gång i månaden för att slippa känna press och stress över vågen, något som jag oftast gör om det är något hg plus. Plus på vågen är något jag har svårt att hantera även om jag kanske just nu omvandlar fett till muskler så har jag svårt att inse det och blir bara deppig därav detta beslut. För att jag ska lyckas med detta har jag min sambo som stöd då jag bett honom att gömma vågen så att jag inte smygväger mig. Jag har inte bestämt mig vilket datum varje månad men jag kommer nog att satsa på i mitten runt den 14e eller så.


Jag har också haft en liten aning om att jag i veckorna ätit för lite varpå kroppen ställer in sig på svält och när jag äter godare till helgen så drar kroppen åt sig vilket istället blir en omvänd effekt och jag går upp. För att nu undvika detta har jag till min hjälp för första gången tagit hjälp av viktväktarna. Jag har börjat använda mig av deras onlinetjänst och kommer inte att gå på möten då jag anser att det är svårt att få till tid för det då jag prioriterar träningen istället.

Det känns lite som att detta är det sista alternativet för mig och fungerar inte det här så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.


Igår blev det bodypump som planerat och ikväll är det zumba som gäller sen funderar jag på cirkelträning imorgon eller kanske ett bodypump pass men det är ännu inget bestämt, något som iallafall är bestämt är gymmet på lördag.


Nu är det dags att fixa lite här hemma innan det är dags för att dra på sig träningsoutfiten.

//Therese

Ovido - Quiz & Flashcards