Direktlänk till inlägg 4 april 2014

Morgonträning = bra start på den lediga helgen.

Av T - 4 april 2014 07:19

Idag var det förbannat kallt på morgonen när jag drog iväg för ett cirkelpass på 30 minuter, men jag hade redan en aning igår kväll när jag kom hem från zumban att det skulle kunna bli kallt så motorvärmaren hade jag satt på i förebyggande syfte och det visade ju sig vara ett bra val.


Som sagt så har jag en ledig helg framför mig och jag har startat den på et mycket bra sätt med 30 minuters cirkelträning så snart är det dags för frukost och sedan ska vi bege oss till en kär vän för att umgås lite.

Jag har svårt att äta något så tidigt på morgonen och första gången jag körde så åt jag inget alls vilket gjorde mig lite illamående under träning men nu har jag druckit bra med vatten och tagit en frukt (idag blev det banan) innan passet och då har de fungerat mycket bättre. När det gäller mina tidigare funderingar kring bodypumen i eftermiddag tänker jag hoppa över den för jag kände igår på zumban att benen behöver vila eller framförallt låren och nu har jag kört 30 minuter på morgonen och det är alltid något.


Hur helgen kommer att se ut vet jag inte ännu för jag har inga planer mer än en gymrunda imorgon förmiddag men jag hoppas på underbart väder så att vi kan vara ute mycket och få solenergi.


Nä dags för frukost så att man kan hoppa in i duschen och göra oss klara för att åka.

//Therese

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards