Alla inlägg den 24 januari 2015

Av T - 24 januari 2015 09:55

Jag har insett att tiden inte räcker till allt det jag vill att den ska räcka till. Mitt bloggande blir inte riktigt som jag vill heller då jag ibland kan komma på ett otroligt bra ämne som jag vill skriva av mig om men sen hinner jag inte sätta mig eller så är jag för trött för att slå upp datorn så då tappas det bort eller så går tiden och ämnet inte riktigt är aktuellet.


Eftersom tiden inte riktigt räcker till får jag inte heller ordningt och ork till att kämpa med maten heller. Jag har köpt hem lite spontana grejer som jag ska försöka göra till nyttiga alternativ och äta med måtta för jag vill ju verkligen fixa det men det är så mycket stress kring mig, jobb, passa tider och då menar jag mer tider än vanligt eftersom jag har regelbunda besök hos sjukgymnasten, samtalsteraputen samt hos barn- och ungdomspsykologen. 

Sömnen blir inte riktigt som den borde då vi har en liten som kommer in till oss på nätterna och tar väldigt stor plats, sen somnar jag inte alla gånger i tid hur trött jag än är, men jag måste försöka kämpa på, alla måltider som är bra är bättre än ingen bra måltid alls.

Snart börjar (27de om jag inte minns fel) biggest loser Sverige och då kanske man blir lite peppad och får lite motivation till att faktiskt orka kämpa.


Nu ska jag njuta lite av mitt morgonkaffe och hoppas på att jag piggnar till.

//Therese



Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards