Alla inlägg den 9 januari 2015

Av T - 9 januari 2015 09:49

Då var jag ett steg i rätt riktning iallafall och här tar vi en dag i taget eller egentligen kanske en timme i taget. 

Jag vill idag dela med mig av min frukost som innehåller 438 kalorier.

  • 2 dl vaniljyoghurt
  • en kiwi
  • en mandarin
  • lite honung
  • en skiva lingongrova
  • lite leverpastej 
  • några skivor smörgåsgurka
  • kaffe

 

Det känns bra såhär i efterhand att faktiskt ha intagit en bra frukost, vilket det känns som att det var evigheter jag gjorde sen sist. 

 

Jag ska strax förbereda middagen då den ska koka en stund och jag kommer att vara iväg ikväll då ett av barnen tränar innebandy, vilket då är bra om grytan är så gott som klar när man kommer hem så vi bara kan koka lite couscous till samt koka upp grytan. Med planering så fungerar allt!

 

Ha en underbar fredag för det ska jag försöka ha! 

//T

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards