Alla inlägg den 5 januari 2015

Av T - 5 januari 2015 14:41

Nu är det evigheter sedan jag bloggade sist. Det har hänt en hel del i mitt liv och för tillfället är jag sjukskriven 50% för utmattningssyndrom som det idag heter. Jag har tidigare varit helt sjukskriven men nu ska jag försöka jobba 50 % och hoppas på att det fungerar.

Jag tänker inte gå in på så mycket vad som lett mig hit idag men jag hoppas att framtiden ska kunna hjälpa mig att må bättre.


Allt det som skett har i sin tur lett till väldigt negativa effekter på vikten som i sin tur lett till att jag inte riktigt står ut med mig själv längre. Jag vill inte säga att nu sätter jag igång och verkligen följer program med vägning och grejer för då vet jag att allt går åt skogen då jag inte kan utsättas för mer press och stress just nu men tankarna finns där och början till en matplanering finns också.


Jag hoppas att jag nu kommer kunna att hålla i bloggen men jag vill inte lova något då jag nu måste fånga känslan på vad jag vill och inte vill..


Hoppas jag har en och annan läsare kvar iallafall trots långt uppehåll.


//T

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards