Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Inte jättebra matdagar..

Av T - 11 september 2014 00:02

Jag måste verkligen sätta mig ner och göra en ordenligt veckomatsedel igen för det är det som fungerar bäst för mig. Dessa två dagarna har det inte blivit så jättebra mat. Igår vart jag så uppslukad i pluggandet så det enda jag han stoppa i mig innan jobbet var mackor och det är inte så himla bra. Hade jag då haft en planerad matsedel så hade det säkert funnits någon rest jag hade hunnit värma på.


Lunchen idag blev inte heller så himla bra då jag var helt slut och stressad i kroppen. Vad gör jag när jag är stressad i kroppen och inte har bra alternativ hemma? Jo jag äter allt jag inte ska.

Jag behöver några inkörnings dagar på mig så att jag hinner planera in rätt saker samt handla rätt saker men så låter jag det få vara eftersom jag iallafall har kommit fram till vad som är bäst för mig men det blir ju en omställning igen så visst kommer det kanske ta lite tid.


Nu ska jag hoppa i säng så att jag hinner få några timmars sömn innan det är dags för en ny dag.Jag har pluggat fram tills nu då jag hade världens huvudvärk på förmiddagen och inte klarade av att plugga men jag har iallafall jobbat på bra så jag är på fredagens uppgifer och jag tycker att jag förstår det bra även om vissa tal är lite knepiga. Jag får kolla på matematikvideos och sånna saker för att få så mycket information och hjälp som möjligt i det jag tycker är lite knepigt. Nä nu är det verkligen dags att säga god natt!!


//Therese

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards