Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av T - 2 oktober 2013 08:58

Som alla vet så har jag så otroligt svårt att låta bli alla möjliga saker under röda veckan. Om jag fick bestämma så skulle jag kunna tömma alla skåp och lådor på allt ätbart men då har jag denna veckan köpt mig 100g mörk choklad med apelsinsmak och det finns ju massa underbara smaker att välja på (Chilismaksatt mörkchoklad är också underbar). Detta är perfekt för mig under denna vecka dels för att jag stillar suget och jag äter inte en hel kaka som jag lätt skulle göra med 200 gram mjölkchoklad. Det är väl kanske inte bra men det är fortfarande bättre att jag köper 100 gram mörk choklad som räcker ett tag än att jag köper 1 kilo godis som jag smäller i mig samma dag.


Nu till något jag absolut INTE rekomenderar och det är Loka vintersmak (kolsyrat vatten). Den smakar flytande pepparkaksdeg och eftersmaken dröjer sig kvar. Det finns säkert dom som gillar det också men jag gjorde det verkligen inte!! Usch...


I eftermiddag är det jobb som gäller men innan dess ska jag försöka ta mig ut i det fina vädret med barnen, tyvärr har jag otroligt ont i huvudet idag något som sitter kvar från gårdagskvällen men jag hoppas att det snart går över.


Nu är det dags att hoppa in i duschen så att man får något gjort av denna lediga tid. 


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards