Alla inlägg den 21 mars 2016

Av T - 21 mars 2016 11:03

Jag får liksom ingen ork att sitta vid datorn och därför blir det inte heller så mycket aktivitet på bloggen. Förra veckan fick jag riktiga vårkänslor och det kändes otroligt skönt att sitta med en kopp kaffe i solen, idag ser det dock helt annorlunda ut då det är grått och småkallt, men vi går åt rätt håll iallafall.

(Bjuder på några bilder från förra veckan)

 


Jag har haft en ledig helg och i fredags vart det en oplanerad kväll med mycket skratt. Dock ledde detta till en del alkohol som i sin tur ledde till en hemsk dagen efter med sug efter allt och inget. Jag har tagit denna helg med en nypa salt och jag är även nu uppsvullen av andra orsaker så därför har jag bestämt att spara kostnaderna för bensin denna vecka och inte väga mig. Däremot har jag planerat att ersätta vägningen med ett besök på gymmet för att komma igång med träningen igen. Jag är fortfarande lika motiverad och taggad till att göra bra val så det tänker jag fortsätta med för jag anser att jag måste få kunna ha sånna här helger men snabbt återgå till bra rutiner igen.


Dagens frukost blev idag två knäckebröd med keso mini, kycklingskivor och gurka samt en kopp kaffe.

Till lunch blir det ett ägg, en burk makrill och grönsaker och sedan till middag får det bli kyckling och rotfrukter med mini fraiche sås.

(bjuder även på en frukost bild)

 


Ha en bra start på veckan för det ska jag försöka ha!
/T

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards