Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Helt slut..

Av T - 8 maj 2015 10:56

Jag har haft en underbart rolig resa i lördags men det har kommit som ett bakslag hela denna vecka som gått i form av en otrolig trötthet samt lite lätt snuva. Jag har hört det från andra som varit i samma situation som jag med sjukskrivning pga utmattning att ett riktigt långt tag efter så kan man få kraftiga bakslag efter något som varit roligt, då det tar ganska mycket energi på kroppen att ha roligt.

Detta innebär att veckans kost och träning har inte alls varit på topp och därför tänker jag vänta ett tag med att ställa mig på vågen för att undvika att jag blir deprimerad då jag är lite skör. 

När det gäller träningen tänker jag acceptera det för vad det är denna vecka och låta kroppen vila lite för att sedan försöka hitta kraft snabbare. 


Som jag sa förra veckan var det ju dags för lite mått denna vecka och det gjorde dag i måndags fast jag har inte haft så mycket energi över till att faktiskt sitta vid datorn, men nu kommer iallafall redovisningen av veckans mått.


                              Startmått                 Förra gångens mått        Denna vecka                 Total skillnad

Midja:                      118 cm                          114 cm                        110 cm                         -8 cm

Lår:                           78 cm                            77 cm                           75 cm                        -3 cm

Arm                            40 cm                            40 cm                          39 cm                         -1 cm

Vad:                           43 cm                            43 cm                          42 cm                         -1 cm


Så visst händer det saker med kroppen och jag ska inte ge upp nu bara för att jag har haft en bakslagsvecka utan energi utan det får ta den tid det tar. 


Hoppas att ni läsare har det bra därute.

//T

 
 
madde

madde

8 maj 2015 14:03

Fina siffror tjejen =) Bra kämpat!
Man får ha lite svackor, bara normalt känns det som. Har också det till och från nu. Men bara att kämpa vidare =)
Kram

http://madderavald.bloggplatsen.se

T

12 maj 2015 21:13

Tack! Man får kämpa på =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards