Alla inlägg den 20 juli 2014

Av T - 20 juli 2014 11:27

Nuförtiden blir det oftast ägg och kokoskaffe till frukost men igår glömde jag att köpa ägg så då fick jag komma på en annan lösning. Jag kan tycka att det är lite svårt att veta annars vad jag ska äta till frukost men jag hade lite turkisk youghurt hemma och jag tänkte att det måste ju fungera om jag blandar med lite hallon. Jag tinade lite frysta hallon och blandade ihop med denna yoghurt men jag kan säga att det kommer nog inte att upprepas då jag tyckte detta var mindre gott. Mätt blev jag iallafall och till detta hade jag mitt traditionella kokoskaffe men det blir till att fixa hem ägg idag. 


Dagens kalender är tom, det är inte jättefint väder så det blir inget badande idag men jag tänker ta med barnen på en liten promenad iallafall (sålänge det inte börjar spöregna). Även när det kommer till matkalendern idag så är det kanske tomt och öppet för förslag men jag har tagit fram lite köttfärs och fläskkotletter så något gott av det blir det till lunch och middag idag.


Nä nu ska jag ta mig in i duschen så att jag känner mig lite fräsch idag.

Ha en bra dag på er läsare!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards