Alla inlägg den 2 juli 2014

Av T - 2 juli 2014 20:36

Jag var förväntansfull då det plingade till i telefonen, kan det vara så att våra kläder kommit? Mycket riktigt var det våra kläder som vi beställt och efter kvällsmaten tog vi oss en promenad för att hämta ut paketet.

Efter att sonen provat alla hans kläder var det äntligen dags för mig och som vanligt öppnade jag med en stor spänning som slutade i ren besvikelse. Jag kände mig inte alls fin i det jag beställt och vissa plagg var för små även om jag beställt i min storlek. Det var bara att packa ner det i påsarna och skicka tillbaka några plagg. Visst jag fick fyra legginngs men det var inte särskilt stämmningshöjande samt en tröja resten av familjen tyckte jag skulle behålla men känner mig fortfarande inte riktigt säker i den.


Detta gör mig så fruktansvärt besviken på mig själv och jag börjar återigen tvivla på om någonting fungerar för min del men det är väl bara att fortsätta i den matriktning jag pysslar med och undvika allt man ska undvika så kanske det kommer att rulla på en vacker dag men idag känns det inte hoppfullt.


När det gäller dagens matintag så åt jag ganska mycket till frukost (då kokoskaffet mättade för sent) detta betydde att jag var forfarande ganska nöjd vid lunchen men eftersom jag vet hur det kan bli petade jag i mig en halv burk tonfisk blandat med lite majonäs och till middag blev det en supergod moussaka med sallad.

   

Imorgon är det dags för jobb igen och då blir det moussaka gånger två, alltså lunch och middag men det får fungera bra så. Jag har några få skift kvar men sedan är det dags för fyra veckors semester och jag hoppas att jag ska kunna njuta av den.


Nä nu ska jag försöka vända mitt negativa tänkande. Ha en bra kväll!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards