Alla inlägg den 14 december 2013

Av T - 14 december 2013 10:05

Jag hade verkligen behövt få fira lite lucia för att få julstäming men tyvärr fick vi besök av magsjukan i vår familj så det blev inget firande här inte. 


När det blir såhär att en hel familj åker på magsjuka hur beter sig en familj på sju-tio personer?? Vi är fyra och det är jobbigt nog ändå. Detta började natten till onsdag och alla är inte helt bra ännu och då måste ju en magsjuka i en familj på tio personer pågå hur länge som helst.


Planerna för idag är att få undan all den rena tvätten samt ta tag i den tvätt som blivit liggandes efter som "kräktvätten" gått före och jag ska försöka ta mig ork att börja städa undan lite trots att jag är svag i kroppen. Jag tycker det är snuskigt med magsjuka!!


Så alltså inget lussefirande för oss i år...


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards