Direktlänk till inlägg 23 december 2015

Tisdag som hinner övergå till onsdag

Av T - 23 december 2015 00:10

Klockan är just nu i skrivandes stund 23.58 och det är ca två minuter kvar på denna tisdagen så innan mitt inlägg är klart har det gått över till onsdag.

Dagen har rullat på och jag har varit iväg och vägt mig samt stannade jag på mötet efter vägning idag men jag vet inte om jag direkt tycker att gruppmötena ger mig så mycket.
Efter det vart det att handla det sista så nu hoppas jag att allt är klart så att jag bara kan börja förbereda maten imorgon bitti när jag kommer hem från jobbet. (Ja precis jag har en sjour natt idag med)

Nu tänkte jag iallafall dela med mig av lite siffror. Jag ska passa på att tala om att nästa vecka har jag inte möjlighet att komma iväg på vägning för jag jobbar hela dygnet då så det handlar inte om "smitning" efter jul utan det beror på jobb. Så återigen till siffrorna:

Startvikt (1 sept) 115,5 kg
Förra veckans vikt: 104,3 kg
Denna veckans vikt: 103,6 kg (alltså -0,7 kg)
Total viktminskning hittills: -11,9 kg

Det fortsätter alltså att gå åt rätt håll. Nu kommer ju som sagt julen och jag tänker njuta, inte vara superstrikt men inte heller släppa helt utan tänka mig för men ändå unna mig samtidigt som jag kör på min träningsplan. Så jag hoppas att det går bra. Träningspass 1/minst 2 är ju avklarat igår när jag körde ett bodypump pass.

Nu ska jag försöka få några timmars sömn. God natt på er!
/T

 
 
madde

madde

23 december 2015 09:35

Hoppas det gick bättre att sova inatt. Och oj vilka bra siffror, det går verkligen åt rätt håll nu =) Så glad att det äntligen har vänt för dig, och att du har hittat en metod som funkar!! Med tanke på att det har gått fram och tillbaka för dig!! Passa på och njut av julen med familj, släkt och vänner det är du värd med detta fina resultat!
God jul Kram

http://madderavald.bloggplatsen.se

T

25 december 2015 10:50

Tack! Hoppas du också har en mysig julhelg! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Ovido - Quiz & Flashcards