Alla inlägg den 26 april 2016

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig. 

Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte gjort på ett tag, men nu är jag på gång igen fast jag vill inte lova att det blir vägning varje vecka.


Startvikt (1 sept) : 115,5 kg

Förra vägningens vikt : 101,3

Dagens vikt: 98,9 kg

Total viktminskning hittills: -16,6 kg


Jag är nu under 100 kg och jag minns inte när jag var det sist, det är längesen. Nu ska jag fortsätta kämpa på och imorgon blir det att skriva ordentliga matlistor igen, men jag kommer använda mig av de shakes jag har kvar och kanske ta en påse till något mål om dagen tills dom är slut.


Idag har jag ätit kycklingsallad till lunch och jag blev så mätt att jag tillochmed glömt av att ta alla shakes jag borde ta och det är inte heller så bra eftersom jag inte vill att kroppen ställer in sig på svält. Imorgon ska jag sköta det bättre, kanske sätta mobilen på påminnelse?


Ha en fortsatt bra kväll!

//Therese

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards