Alla inlägg den 25 april 2016

Av T - 25 april 2016 09:16

Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det som att man varit hemma väldigt lite.

Jag ju som sagt börjat med ett mål mat om dagen men jag har också börjat få in lite mellanmål i form av en frukt eller riskaka chiafrön&havssalt (supergoda) Igår till middag blev det en sorts köttfärssås fast på kycklingfärs och den vart god och jag uppfattade som att familjen också gillade den så det tänker jag köra på fler gånger.

Förra veckan vart det träning vid tre tillfällen då jag även körde ett träningspass igår eftermiddag. Det betyder att jag uppnådde mitt träningsmål. Satsar även denna vecka på minst två pass.

Något som faktiskt känns jättebra är att jag provade en jacka jag har i garderoben och vet ni jag kunde ha den trots att det var en storlek 44! Jag minns inte när jag kom i en storlek 44 sist.. (Bjuder på en bild på den men det kanske inte syns jättebra)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan kallar jobbet..

Ha en bra måndag alla läsare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards