Alla inlägg den 22 april 2016

Av T - 22 april 2016 21:42

Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra.

Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kycklingbacon någon gång? Om inte så rekommenderar jag det verkligen. Jag kommer absolut välja det hädanefter..
Det kändes otroligt bra att äta lite idag samtidigt som dagen fram till middagen gick bra.

Nu på kvällen blev jag otroligt sugen på något speciellt när jag kom hem till fredagsmys skålar överallt, jag valde då att ta två riskakor - chiafrön & havssalt. Att jag valde just det är att det bara är en SP i två sånna och det blir ett bra alternativ.

Jag vet att jag kommer att fixa detta och jag kommer inte leva efter förbud i framtiden utan jag kommer att hålla mig inom min dagsram och inom de närmaste blir det matplanering för fullt för att leva hälsosamt efter denna rening.

Snart ska jag göra kväll men innan dess bjuder jag på en bild på middagen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards