Alla inlägg den 19 april 2016

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela tiden fram till att ytterligare en ren kur dag kan väl inte skada?

Varför känner jag då så? Jag har klarat tolv dagar med bara flytande är det liksom inte tillräckligt och helt okej att börja introducera lite mat igen? Känner jag mig inte tillräcklig om jag inte kör rent i de max dagar man får(tre veckor)? Även om jag i stunder känner mig riktigt stolt över det jag hittills presterat så är det iallafall nåt som trycker på och inte känns tillräckligt..

Idag på kvällskvisten blev det en liten familjepromenad och det gick jättebra med foten som jag haft lindad i två dagar samt idag använt stödstrumpa hela dagen.

Sen när jag satt här blev jag så otroligt sugen på att träna eftersom det inte blev någon träning igår så jag drog på mig gymkläder och åkte till gymmet när ungarna lagt sig.
Det är en stor fördel att gymmet har öppet sent för då kan jag umgås med barnen till läggdags och sedan åker jag och tränar medans pappa är hemma och på så vis förlorar jag inte ytterligare en kväll med barnen (jag jobbar ju alltid kväll när jag jobbar)

Jag bara älskar mina färgglada gymbyxor jag hittat på Ellos. Kul med lite färg.

Imorgon har jag en ledig dag och i skrivandes stund finns inga direkta planer förutom lämning och hämtning i skola.

Nej dags för dusch innan sängen.
God natt på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards