Alla inlägg den 17 april 2016

Av T - 17 april 2016 18:40

Vad är jag nu inne på? Är det dag 10? Nu börjar jag nästan att tappa räkningen. Jag tycker att set känns jätte tufft idag och mycket tror jag att det beror på foten. Det känns inge roligt alls att gå med lindad fot och ha en viss rädsla av att göra det värre.

Jag har snart uppnått mitt mål jag satte att köra rent över helgen men jag känner mig samtidigt kluven över vilken väg jag ska ta härifrån.. Fortsätta rent någon dag till eller gå över på kombinerad? Samtidigt är jag lite rädd för den kombinerade kuren för då handlar det om att hitta balansen och är jag redo? Det vet jag faktiskt inte...

En klapp på axeln till mig själv iallafall att jag kört ett grupp pass på gymmet idag; mage/rygg och precis så var det träning för enbart mage/rygg.
Man kan alltså fortsätta träna kroppen på andra sätt fast det känns tufft att foten är lite skadad..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards