Alla inlägg den 15 april 2016

Av T - 15 april 2016 22:55

Då har dag åtta gått och det har inte varit några konstigheter men visst börjar jag längta lite efter att tugga på något men jag kör på lördag och söndag så ser vi hur jag känner söndagkväll.

Idag har jag lyckats fått till ytterligare ett 30 minuters träningspass och jag lovar att det känns i lår och rumpa men det är bara att bita ihop och kämpa vidare.

Jag har även haft lite unna mig själv dag med besök hos frisören och sen på kvällen gjorde jag en färgning av den nya frisyren, samt tog en lång varm dusch med hårborttagning och skrubbvantar.. Det kändes som ett bra avslut på dagen samt en bra start inför lediga dagar.

Nu ligger jag i sängen och jag tycker att det ska bli så skönt att sova så därför säger jag god natt gott folk!

//T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards