Alla inlägg den 14 april 2016

Av T - 14 april 2016 21:40

Sitter nu på jobbet och varvar ner lite innan jag kan lägga mig för en jour natt. Jag har nyss tagit min sista shake för dagen och jag måste säga att denna dag har gått suveränt bra men en sak som verkligen är påtagligt det är konstigheten jag känner i munnen. Känns torrt och att det blir någon form av beläggning men jag får borsta tänderna lite extra och munsköljet får jag skölja med mitt på dagen så att jag inte dödar omgivningen om jag luktar mysko i munnen.

Jag har även lyckats hinna med träning idag tack vare rast och friskvård och det kändes helt underbart att pressa kroppen lite idag.

Jag har rejält med ledighet kommande vecka så jag kommer faktiskt ha tid att planera in träning!

Imorgon går jag in på dag 8 med ren kur och jag fortsätter köra iallafall över helgen så utvärderar jag på söndagkväll och ser om jag går över på kombinerat på måndag eller om jag fortsätter. Det låter som en rimlig plan och tre dagar till fixar jag!

Heja heja!
//T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards