Alla inlägg den 10 april 2016

Av T - 10 april 2016 21:06

Nu är det kväll och jag har nyss intagit den femte och sista shaken för idag. Tredje dagen har varit lite jobbig men det kan bero på att det varit så otroligt lugnt på jobbet och det gör att suget slår till i tristess och fördriva tiden grejs men jag har lyckats stå emot alla frestelser trots att jag lagade en kålpudding som doftade otroligt gott.

Tyvärr börjar jag känna mig lite snorig och det kan sätta käppar i mina planer kring träning men imorgon blir det iallafall en promenad så får jag hoppas att det inte blir värre.

Jag satsar på att ytterligare köra en ren kur dag imorgon, sedan tar jag en dag i taget men det finns iallafall en liten plan i huvudet, men den delar jag med mig av efterhand..

Vill bara nämna att jag idag testat en varm soppa av allevo - potatis & purjolök och den var faktiskt ok.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards