Alla inlägg den 9 april 2016

Av T - 9 april 2016 21:30

Hej hopp alla som läser!
Nu har snart dag två gått med enbart allevo shakes. Dagen har varit ganska jobbig fysiskt då jag känt mig snurrig vid ett flertal tillfällen, men jag har bitit ihop och pytsat på med lite extra vätska.

När det kommer till frestelser har det funnits gott om det men jag har stått emot och försökt ändra mina tankar kring sådana saker. Vi var till svärföräldrarna en sväng och där bjöds på fika men jag drack två släta koppar svart kaffe. Efter de besöket vart det en tur till affären för resten av familjen önskade lördagsgodis och för att jag lever på shakes ska inte andra behöva utesluta saker. Godisskålen står på bordet och jag kan hantera det! Heja mig.

Idag har jag även lagat mat utan att provsmaka så familjen har fått krydda, dock gick jag och la mig och vilade medans dom åt för kroppen behövde det.

Jag har nu också fått hem allevos potatis och purjolökssoppa som jag beställt så att jag kan varva kalla shakes med en varmare soppa till lunch/middag, hoppas bara att den smakar ok.

Snart ska jag göra kväll då det vankas jobb hela dagen imorgon. Alla dagens fem shakes är intagna och det känns bra att jag klarat av även dag två. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards