Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

Något som inte stämmer..

Av T - 18 juli 2013 12:50

Jag känner mig alldeles dåsig i huvudet och jag tycker nästan att det är lite drygt åt ögonen samtidigt som jag känner mig lite smått illamående. Detta har jag känt av några dagar nu så jag börjar fundera på om jag borde kontakta vårdcentralen. Pga detta så blev det ingen förmiddagspromenad på bandet för jag kände att jag inte alls orkade det och jag måste lyssna på kroppen och ta det lite lugnt så hoppas jag på att jag kan ta en promenad ikväll om inte en lugn iallafall, behöver kanske inte pressa så som jag gjort dom senaste gångerna.


Kanske har jag järnbrist eller är det dags att kolla synen nu igen? Blir det inte bättre bör jag ringa och höra efter helgen. Nu är det dags att ta ut kyckling & spenat-pajen jag gjort till lunch.


//Therese

 
 
madde

madde

18 juli 2013 13:10

låter ju inge vidare att ha huvudvärk... Du dricker väl tillräckligt med vatten???
Bra att du lyssnar på kroppen, man får lov att ta det lite lugnare när man inte känner sig helt pigg. Kanske är det så att kroppen håller på att ställa om sig nu när du börjar komma igång med träningen mer och mer... Men absolut bör du kontakta VC om du inte är bättre efter helgen!
Hoppas du får en fin dag i solen =)
Kramar

http://madderavald.bloggplatsen.se

T

18 juli 2013 21:31

Ja eftersom jag förr haft problem med huvudvärk så har jag lite extra koll på vattnet och dessvärre är det inte det som är bekymret här men jag hoppas att det ger sig när jag har vilat lite extra idag.
Kram

 
Viktsextiosju

Viktsextiosju

18 juli 2013 15:17

Viktigt att ta hand om sig. Dricker jag för lite blir jag dåsig i huvudet... Kram på dig! Ta en lugn promenad för att bara njuta av sommaren? Viktigt att ta hand om själen med i samband med kroppen!

http://viktsextiosju.webblogg.se

T

18 juli 2013 21:29

Jag har försökt hålla koll på hur mycket jag dricker då jag vet att jag också kan bli dåsig av det men tyvärr tror jag inte riktigt att det är bekymret här, men jag hoppas att det ger med sig då jag har vilat lite extra idag.
Kram på dig med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards