Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

Onsdagens eftermiddag samt torsdag förmiddag

Av T - 18 juli 2013 09:44

Gårdagens eftermiddag bjöd på mycket frisk luft. Vi passade på att åka till min farmors sommarställe och tillbringade hela eftermiddagen ute. Vi hade sådan tur att vi blev bjudna på mat, kotlett, sås, potatis och grönsaker som vi också åt utomhus. Det är det som är det underbara med sommaren att man kan äta utomhus.


När vi kom hem på kvällen var det lägging av barn och sen sjönk jag ner i soffan hel slut, antagligen av den friska luften. Eftersom jag kände mig så otroligt trött så blev det ingen promenad på bandet men jag körde lite hantelträning för armarna. Jag har egentligen lite svårt att tro på att hantlarna ger effekt men jag får väl bita ihop och använda dom så kanske jag blir bevisad motsatsen. Jag vet ju att jag själv har köpt dom av en anledning samtidigt är det lite konstigt att jag köper något jag inte direkt tror på men det är väl bara att försöka ta sig tid att använda dom regelbundet så får jag se vad som händer. När det gäller promenadbandet får jag ta mig en intervallpromenad idag när lilleman sover sin middagslur.


Dagen hittills har varit lite seg. Känner att jag har lite huvudvärk idag men det är väl bara att bita ihop och göra det jag ska (som intervallpromenaden). Frukosten blev samma som igår, två wasa husman med kaviar och ägg samt en kopp kaffe.


Ha en bra torsdag!

//Therese


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Skapa flashcards